پیگیری مطالبات کارکنان بهزیستی توسط اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، گفت: در نشست مشترکی که با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای بابایی کارنامی انجام گرفت، پیرامون مسائل و موضوعات کارکنان بهزیستی بحث و تبادل نظر شد و مطالبات کارکنان خدوم این سازمان به اطلاع آنها رسید.

مسعود فیروزی افزود: در این جلسه به‌صورت مفصل فعالیت‌های بهزیستی و حوزه کاری گسترده این سازمان، کمبود نیروی انسانی و در عین حال وظایف کاری متعدد و دشوار و پائین بودن حقوق کارکنان بهزیستی برای اعضای شورای اجتماعی مجلس تشریح گردید.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی نقش به‌سزایی در کنترل آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سلامت و رفاه اجتماعی و توانمندسازی مددجویان برعهده دارد و در این میان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و انجام این وظایف خطیر در گرو رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های به‌حق نیروی انسانی است. نیروی انسانی مهم ترین سرمایه یک سازمان است و بایستی رسیدگی به امور و مطالبات و خواسته‌های آنان نیز در اولویت قرار گیرد. در این نشست مطالبات و چالش‌های کارکنان عنوان گردید و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز اظهار داشتند که رسیدگی و پیگیری مسائل و نیازهای کارکنان بهزیستی را در دستور کار قرار خواهند داد.

کد خبر 116598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد